Khamis, 16 April 2009

aku dapat Friendship Award...

Terma & Syarat Utk Penerima Award Ini:
1. Letakkan award ini d blog anda.
2. Anugerahkan award ini kepada 10 blog yg anda anggap plg berinspirasi dan sgt mesra.
3. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui backlink dengan blog yg anda anggap plg memberi inspirasi dan mesra dari blog anda.
4. Informasikan penerima award mengenai award yg mereka terima dengan menyatakan komen d blog mereka.
5. Berbagi cinta n syg untuk penghargaan ini kpd pemberi anugerah ini.

emm..apapun tQ buat sha kerana bagi award kat aku..rsa berbangga dpt award ni..fisrt time beb...haha..ok la aku lah..seterus nyar aku nk bagi award ni buat rakan2 blog aku..

1)adik aku sera..
2)kakak aku..akak Elly..yang jarang2 bukak blog...xsempat katanyer..huhu..
3)wan hanafi yg banyak ngan info2 berguna
4)razi..kawan aku..
5)DJ lyn yg suka berceloteh..
6)mama danish..kongsi ngan danish ye..jangan berebut lak..keh..keh..
7)mommy otai..otai ker???huhu..
8)eriey...jangan lupa amik ek..

xcukup 2...xpe lah ek..kira jadi...hahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan