Isnin, 30 Mac 2009

hai semua...


Adui...lama sungguh x update blog ni..bukan ape..laptop aku ni meragam je 2,3 ari..ari ni dah okey..banyak sebenar nye nak kongsi cite ngan semua...
emm...ari tu suami aku balik..ade lah dalam seminggu...suka ler...masa taip ni pun ngah senyum..lebar lagi..huhu..biasa ler...kalau suami aku ni balik...aku jadi cbuk ckit...ke sana ke sini..mengalahkan orang bercinta..hehehe..saje nak kongsi..ni gamba y aku amik kt airport msa nk anta suami aku balik KL..sori ye...suami i ni mmg pemalu ckit..ckit jer la...x banyak..hahaha..y ngah posing lebih2 tu,adik aku sera...dia mmg..bab2 posing ni mengalahkan JL..hahaha..y baju merah tu lak...adik bongsi aku...moksu anis...y tungkat dagu tu..hehehe...adik laki tunggal lam family..dan seterus nyer..jutaan terima ksh wat jurucamera ni.!!!!!anak sedare paling aku sayang...athirah Nur Husna mulut banyak..hahaha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan